fredag 19. september 2014

20 + 5 Halvveis :)

Nå er vi kommet over halvveis :)

Gutten i magen er en aktiv liten en :)
Det skal vise seg at min morkake ligger delvis over livmorhalsen. Så må på en kontroll i uke 28 og sjekke denne, i tilfelle den er fortsatt fremfor så blir det nok keisersnitt.


Livmorhalsen min var 3,7 cm på kontroll i uke 18 og skal følges med videre i uke 25 på grunnlag av mitt forrige svangerskap hvor den var 3,5 cm i uke 18 og gikk ned til 1,5 cm i uke 31 og premietur rier i uke 33 med 2 cm åpning. Dette skjer ikke alle men eg har trolig litt svak livmorhals.
Eg fødte ikke før uke 38 + 6 sist så gikk lenge å ventet:)
Satser på at eg kommer over uke 36 så det blir et 2015 barn :)


Dette eg bilde fra forrige svangerskap i uke 31+  da livmoren var blitt halvvert.
Det hørtes ut som det var større sjanser for at dette kunne skje igjen nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar